مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در آستانه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی گفت: روابط عمومی یک فن و تخصص است که به واسطه نوع ارتباطات برای هر مجموعه‌ای با اهمیت است.

ضرورت برقراری ارتباط موثر با اهالی رسانه به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: کارکردن در روابط عمومی مجموعه فرهنگ و هنر از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و نسبت به دستگاه‌های دیگر ماموریت‌های ویژه‌ای را در بر می‌گیرد.

وی افزود: دستگاهی که مانند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهیتش اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و ارتباط با هنرمندان، نخبگان، موثران فرهنگی و هنری و اهالی رسانه است بی شک روابط عمومی، مختصات ویژه‌ای را نیز طلب می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: همه اقدامات و فعالیت‌هایی که در حوزه‌های گسترده فرهنگی، هنری و دینی در این اداره انجام می‌شود، باید با ظرافت، دقت و در کوتاهترین زمان منعکس شود تا مکمل فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته باشد.

وی گفت: خوشبختانه به رغم محدودیت‌های موجود، روابط عمومی مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی توانسته است با استفاده از ظرفیت رسانه ای، و فضای مجازی و ارتباط موثر با اهالی رسانه استان، حضوری بایسته و موثر و کاملا" چشمگیر در همه رخداد‌های فرهنگی و هنری استان داشته باشد.

انتهای پیام/س

روابط عمومی یک فن و تخصص است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار